Dupliciranje sadržaja

apple imac stock photo

Dupliciranje sadržaja Googleu uzrokuje velike probleme, a vas bi moglo koštati dobre pozicije na SERP-u. Ako se sličan sadržaj prikazuje na dva ili više URL-ova na webu, Google ne zna koji od njih treba pokazati prilikom pretraživanja. Više linkanja znači veći problem. Stoga treba paziti da se sadržaj ne duplicira. Zašto je sadržaj dupliciran Nekoliko …

Dupliciranje sadržajaRead More »

Što je ROI?

roi time management growth illustration

ROI je kratica za Return on Investment – povrat ulaganja. Bez obzira koji vam je konkretan cilj za korištenje plaćenog oglašavanja, želite li povećati prodaju, steći nove korisnike, skupiti “lajkove” ili nešto četvrto, važno je pratiti koliko vam se ulaganje u oglašavanje isplatilo. Na temelju dobivenih informacija znat ćete isplanirati sljedeće korake, izmijeniti oglas i …

Što je ROI?Read More »

Instagram marketing

instagram like, follow us

Polako, ali sigurno Instagram se od nove društvene mreže za dijeljenje fotografija prometnuo u znatno jaču platformu. Što je više ljudi na toj društvenoj mreži, to je ona zanimljivija u marketinškom smislu, a zatim i samom Instagramu koji se prilagodio potražnji business profilima i oglasima. Zašto biste se vi trebali priključiti toj priči i treba …

Instagram marketingRead More »

YouTube oglašavanje

youtube sign, male hands holding it

YouTube je zasigurno platforma kojoj ne treba posebno predstavljanje s obzirom na to da je toliko popularna da je dobila svoj glagol -jutjubati- i ljude koji zarađuju postavljajući video materijale na nju – youtuberi. Ipak ćemo spomenuti da se radi o drugoj najposjećenijoj  web stranici na svijetu! Za sebe kažu da funkcioniraju poput samoodrživog eko …

YouTube oglašavanjeRead More »

Marketing persona

illustration business women at her desk

Odlučili ste unaprijediti svoje poslovanje, proširiti znanje o marketingu, kupili ste knjige, obilježili članke i stalno nailazite na pojam digital/marketing persona. Tko je to? Kakva je njegova uloga? Gdje ju/ga pronaći? Recimo to u 8 riječi. Marketing persona fiktivna je prezentacija vašeg idealnog klijenta. Ovaj će maštoviti trik dati odgovore na vrlo važna pitanja: Tko …

Marketing personaRead More »

Što je WordPress i zašto ga koristimo?

code is poetry wordpress tablet ilustration

WordPress je platforma za izradu CMS (Content Management System) web stranica koja postupno postaje sve dominantnija. Gotovo svaka treća web stranica danas je izrađena na toj platformi (otprilike 80 milijuna). Tako velik broj korisnika dokazuje da je WordPress platforma koja je pouzdana i sigurna, posebice kada uzmemo u obzir činjenicu da je većina web stranica …

Što je WordPress i zašto ga koristimo?Read More »

Hashtag

collage about a lot of hashtags

Tamo negdje 2007. godine, Chris Messina napisao je prvi #hashtag na Twitteru. Ljudima baš i nije bilo jasno o čemu se tu točno radi, ali hashtag je zaživio i, kako vidimo danas, na nekim platformama, poput Twittera i Instagrama, on je nezaobilazan. Što je u stvari hashtag? Povijesno gledano, # (hash) je bila oznaka za …

HashtagRead More »

Twitter (ni)je mrtav

twitter facebook instagram coffee newspaper

Još od 2009. godine prilično je popularno govoriti (i tweetati) da Twitter umire. Rodio se i hashtag “#RIPtwitter” koji se i danas koristi u iste svrhe. Aludira se njime na razne promjene koje ta društvena mreža planira uvesti, a koje se ne sviđaju korisnicima. Od tada se do danas na popisu našlo svašta. Twitterov problem …

Twitter (ni)je mrtavRead More »

Responzivna ili AMP stranica

responsive design resize

Već smo spominjali AMP i responzivnost  web stranica, ali još nismo precizno objasnili razliku među njima. Razlika postoji. Iako možda na prvi pogled nije vidljiva, osjetna je kada je u pitanju UX, odnosno user experience. Za početak, odgovor na pitanje koje nas najviše muči: je li AMP zamjena za responzivnost stranica? Nije! Povezanost postoji ali …

Responzivna ili AMP stranicaRead More »