Pamtljive reklame

digital ecommerce trade goods for money via notebooks

Iako vam na prvi pogled ova riječ od tri slova ne djeluje posve razumljivo, SEO je kratica za Search Engine Optimization, odnosno optimizaciju za tražilice. Kad se tako prevede, SEO ne doima previše komplicirano. Optimizacija je, po definiciji, ostvarivanje najboljeg mogućeg postignuća u radu u određenim okolnostima. Drugim riječima, ako optimizirate vašu web stranicu za …

Pamtljive reklameRead More »

CTA – call to action

graphic about ecommerce shopping and mobile verification

Možda ne znate što je CTA, ali ga sigurno koristite svakodnevno. Ako ste odlučili detaljnije razgledati odjeću u web shopu svoga omiljenog brenda ili ste morali aktivirati dopunsko zdravstveno osiguranje, koristili ste CTA. O čemu govorimo? CTA ili Call to Action u prijevodu je poziv na akciju. Riječ je o jednom od ključnih alata digitalnoga …

CTA – call to actionRead More »

Facebook

facebook in eye bizzare illustration

Facebook je postao puno više od društvene mreže koju je u početku zamislio njegov tvorac. Od platforme za druženje, pretvorio se u veliku marketinšku platformu. Oglašavanje putem Facebooka najlakši je i najjeftiniji način dolaska do ciljane publike. To znači da svoje resurse trošite strateški i tako izbjegavate nepotrebne troškove oglašavanjem među ljudima koji za Vaš …

FacebookRead More »

Storytelling

girl workplace pink fancy

“Hej…moraš čuti ovu priču!”. Svakodnevno jedni drugima informacije, iskustva i znanje prenosimo u obliku priče. Zašto to radimo? Nesvjesni smo potrebe da konstruiramo sadržaj u obliku priče, ali zapravo je riječ o fundamentalnoj ljudskoj potrebi usađenoj u naš DNA. Još od pećinskog života informacije prenosimo pričom. Zašto? Jednostavno je, priče pamtimo bolje. Usađuju se u …

StorytellingRead More »

Kako odabrati boju za web

Ljudi su primarno vizualna bića. Ljepota nas privlači, boje su naši okidači, a činjenice to potvrđuju: Oko 85% ljudi navodi boju kao osnovni motivator za kupovinu. Između 62% i 90% ljudi grade mišljenje o proizvodu (ili okruženju) unutar 90 sekundi – temeljeno na boji Ponovili smo mnogo puta, ali reći ćemo ponovno – prvi dojam …

Kako odabrati boju za webRead More »

Zašto vam treba marketinška agencija?

graphic about growth

Današnji svijet u neprestanoj je promjeni, kako tehnologija napreduje, tako se otvaraju i novi kanali za marketinšku strategiju. Vrijeme papirnatih flyera i kartonskih vizitki je iza nas, stigla je digitalna era. Svi su gore! Samo 13 godina je prošlo otkako je Mark Zuckerberg osnovao Facebook, danas najveću društvenu mreže na svijetu, a ujedno i jednu …

Zašto vam treba marketinška agencija?Read More »