Google Ads

Želite više ljudi na Vašoj web stranici? I to baš onih koji su zainteresirani za ono što nudite i raspituju se gdje bi to mogli pronaći? Google oglasi su rješenje za Vas! Google Ads će prikazati Vaš oglas samo onima koji pretražuju nešto slično onome što upravo Vi nudite. Plus! Oglas ćete platiti samo ako posjetitelj klikne na njega i dođe na Vašu web stranicu! Može li bolje? Google Ads ima još nekoliko aduta u rukavu. Pročitajte kako Vam može poboljšati Vaše poslovanje.

Što je Google Ads?

Google Ads je najveća platforma za oglašavanje koja prikazuje Vaš oglas svim korisnicima interneta koji ga pretražuju putem Google tražilice – najpopularnije tražilice na svijetu. Preko Google Ads oglasa, Vaši su oglasi vidljivi i na ostalim Google-ovim platformama kao što su YouTube i Gmail, a možete ih plasirati i korisnicima koji igraju igrice ili koriste mobilne aplikacije na svojim telefonima.

Prednost oglašavanja na Google-u

Google ima 2.3 milijuna pretraga svake sekunde pa možemo zaključiti da je najkorištenija tražilica na svijetu. Ako u jednadžbu dodamo i činjenicu da trenutno postoji vrlo malo osoba koje ne koriste smartphone s aplikacijama, nemaju Gmail, ne idu na YouTube i ne koriste Google tražilicu – Ads je idealan oblik oglašavanja. On će vam uvelike pomoći da Vaši potencijalni kupci nađu put do Vaše internet stranice i na njoj nađu upravo ono što im u tom trenutku treba, bilo da se radi o informaciji, usluzi ili proizvodu. Pomoću Google Ads oglašavanja, Vaši će se oglasi, ovisno o platformi, naći na najboljim pozicijama – tamo gdje je najveća vjerojatnost da netko na njih klikne.

S obzirom na to da Google zna sve o nama jer pamti svaku našu pretragu i stranicu koju smo posjetili, Google Ads ima poprilično jednostavan posao pronalaženja upravo onih korisnika koji trenutno aktivno traže, ili su zainteresirani za uslugu ili proizvod koji upravo vi nudite. Drugim riječima, pomoću Google Ads oglasa najlakše dolazite do ciljane publike, a da je prikaz Vašeg oglasa targetu potpuno besplatan i plaćate samo kada netko klikne na Vaš oglas te posjeti Vašu Web stranicu.

S Google Ads oglasima imate potpunu kontrolu nad oglašavanjem. Uspješnost oglašavanja možete pratiti u realnom vremenu, a to vam pruža opciju da prilagođavate i mijenjate svoje oglase i kampanje ovisno o rezultatima. Tako imate potpunu kontrolu nad troškovima i možete na vrijeme reagirati ako posumnjate da bi moglo doći do prekoračenja planiranog budžeta.

Koje vrste Google oglasa odabrati?

SEARCH oglasi vezani su uz specifične ključne riječi iz sadržaja web stranice, a koje korisnici pretražuju na internetu. Uz Search oglase i prethodnu analizu pojmova za pretraživanje Vaš oglas imat će bolju poziciju na stranici rezultata pretraživanja (SERP).

SHOPPING oglasi prikazuju vaše proizvode tako da je kod rezultata pretraživanja prvo vidljiva slika. Pomoću liste ključnih riječi koju kreirate u Google Ads-u, vaši proizvodi bit će prikazani korisnicima koji na internetu pretražuju upravo te, ili njima slične proizvode.

GOOGLE ADS REMARKETING je trenutno najefikasniji oblik oglašavanja a usmjeren je na vaše već stečene posjetitelje koji su vašu web stranicu posjetili unutar posljednjih 540 dana i na njoj obavili određenu radnju. Pomoću Google Ads remarketinga oglas im se plasira kako bi se vratili na vašu web stranicu.

DISPLAY oglasi, odnosno Google Display Mreža (GDN) daje mogućnost izrade slikovnih, tekstualnih, video i interaktivnih oglasa za prikazivanje na Web stranicama koje su relevantne za prodaju vaših usluga i proizvoda. Takav oglas targetira korisnike koji su zainteresirani za ono što nudite.

VIDEO oglasi kreiraju se putem Google Ads-a a mogu biti vezani uz određenu kategoriju na Google Display Networku ili pojedini video na YouTube-u. Tako se prikazuju korisnicima koji već traže specifični sadržaj srodan vašim proizvodima ili uslugama.

GMAIL oglase u tekstualnom i slikovnom obliku moguće je prikazivati svim ciljanim korisnicima koji koriste Gmail. Oglasi im se prikazuju u  u obliku e-maila.

Metodologija Ads oglašavanja

Način na koji radimo osigurava maksimalnu uspješnost Ads oglašavanja, optimizacije i kampanja po najnižim mogućim troškovima. Naša metodologija funkcionira u tri etape:

1. Analiza

Početna faza uspješnog oglašavanja u kojoj vršimo procjenu i analiziramo Vaše trenutno stanje u nekoliko segmenata. Osim analize Vaših proizvoda ili usluga (koja im je vrijednost, mogućnost prodaje i karakteristike) analiziramo i Vaše kupce odnosno ciljanu skupinu potencijalnih kupaca – koje su im navike, što pretražuju, zašto im treba Vaša usluga ili proizvod te koje web stranice inače posjećuju. Slijedi analiza Vaše konkurencije i analiza njihovog oglašavanja te analiza ključnih riječi u koju spada mjesečni opseg pretraživanja te procjena prosječne cijene klika. Nakon toga vršimo analizu potencijalnih platformi za oglašavanje te analiziramo Vaše trenutne i prošle Ads kampanje. Nakon analize Vaše web stranice – kako bismo ustanovili njenu kvalitetu i brzinu – slijedi procjena troškova vaše Ads kampanje.

2. Strategija

Faza planiranja i definiranja. Prvi na redu za planiranje je budžet. Zatim se definira lista ključnih riječi  te web stranice i portali na kojima će se vršiti oglašavanje. Slijedi definicija ključnih indikatora uspjeha kampanje te definicija ključnih metrika poput maksimalnih troškova i klikova. Na temelju svega gore navedenog kreće planiranje strukture Vaše Ads oglasne kampanje.

3. Izrada i optimizacija

Finalna faza provedbe prema ranije dogovorenoj strategiji. Ovdje spada izrada kreativnih oglasa te njihovo testiranje u vidu formata i pozicija. Ujedno kontinuirano pratimo i rezultate oglašavanja te optimiziramo i mijenjamo kampanju ovisno o povratim informacijama.

Imate li možda pitanje za nas? Slobodno nam pošaljite upit i u kratkom roku riješite svoje nedoumice.