Na internetu često susrećemo članke i top liste o “najboljim kanalima za digitalno oglašavanje”. Najčešće je riječ o općenitom zbiru informacija ili trenutnoj popularnosti. Među njima će se naći kanali koji su važni za vašu djelatnost. Tu posebno mjesto zauzima web stranica koja je osnovni korak u svakom pogledu, no važno je razmisliti i postaviti ključna pitanja:
Treba li vam digitalni marketing?
Kako obuhvatiti target audience?
Što je najbolje za vas: YouTube,Facebook, Instagram ili možda Google AdWords?
Ne postoji čaroban recept za dolazak do jednostavnog odgovora na pitanje: “Koji su kanali idealni za oglašavanje moje djelatnosti?”. Mi znamo kako možete sami dokučiti koji su segmenti digitalnoga marketinga najbolji za vas.
Za početak trebate jasno postaviti ciljeve za svoju tvrtku. Što želite postići? Koji su vam prioriteti? Želite li povećati vidljivost brenda, poboljšati prodaju, prikupiti više fanova ili nešto četvrto? Odgovorite na ta pitanja i na dobrom ste putu do odabira najboljega kanala digitalnog marketinga.
Trebate doznati koji od kanala digitalnog marketinga obuhvaća vašu ciljanu publiku. Tko je vaša ciljana publika? Ako prodajete dječju odjeću, nećete ciljati djecu nego roditelje, ali ako prodajete igračke, možda bi vam se više isplatilo ciljati djecu. Iako oni nisu vaši direktni kupci, sjajni su influenceri koji će vaše ciljane kupce – svoje roditelje – uspješno gurnuti kroz vaš sales funnel.Gdje se nalazi vaša ciljana publika?
Morate imati isplaniran budžet koji ćete uložiti u vaše digitalno oglašavanje. Korisno je znati i da ćete u neke oblike oglašavanja morati uložiti znatno više novca u odnosu na druge. Bez obzira na to, činjenica da nemate novca za skuplje oblike oglašavanja ne mora vas spriječiti u razvijanju strategije digitalnog marketinga. Možda vašoj djelatnosti puno bolje odgovara neki jeftiniji oblik oglašavanja jer je puno bliži određenoj publici, vašim potencijalnim kupcima.
Na koncu, iskoristite kadar koji imate. Ako imate sjajnog web dizajnera – iskoristite ga za display oglase. Ako je vaš kolega talentirani developer – krenite u SEO optimizaciju.
Kao što smo spomenuli ranije, nema recepta ni formule. Nitko ne poznaje vašu djelatnost tako dobro kao vi i sami ćete najbolje dokučiti koji oblik oglašavanja vam najbolje odgovara. Ako doista ne znate kako početi, slobodno nam se javite. Mi smo vaša SOS Linija.