Email marketing
Imate nešto za reći, imate i publiku koja bi Vas saslušala, samo Vam još fali adekvatan medij? Razmislite o email marketingu! Radi se o odličnom načinu da za nikakav budžet oglasite svoje proizvode ili usluge ljudima koji su zaista zainteresirani za Vašu djelatnost. Kako to napraviti da ne ispadnete nasilni spammeri, pročitajte u nastavku.
Što je email marketing?
Prednosti oglašavanja emailom
Najveća tajna internet marketinga
Vrste email oglasa
Newsletter
Newsletter je jedan od najpopularnijih oblika email marketinga, a omogućava komunikaciju s postojećim i potencijalnim klijentima. Pravilno planiranje, definiranje i kontinuitet slanja newslettera ključni su za povezivanje klijenata s brendom i zbližavaju ih s Vašom djelatnošću.
Automatizirani email
Automatizirani mailovi su mailovi koji slijede nakon određene akcije koju je korisnik napravio na Vašoj web stranici. To mogu biti mailovi zahvale za pretplatu na newsletter, mailovi zahvale za obavljenu kupnju ili mailovi “podsjetnici” nakon napuštanja košarice.
Email marketing - konkretno
Ako ste mislili da je email marketing puko slanje email-ova – prevarili ste se! Puno je faktora u igri kako bi Vaša email kampanja bila uspješna a najbitnije je poslati pravu poruku – pravom korisniku – u pravo vrijeme!
Nakon izrade liste kontakata koju prikupljate preko obrazaca za prijavu na Vašoj web stranici izrađuju se detaljne liste temeljene na specifičnom obrascu ponašanja korisnika za slanje personaliziranim email oglasa. Dizajniraju se automatske email poruke i/li Newsletteri te kreira njihov sadržaj.Nakon samog slanja, prati se interakcija korisnika s emailovima i njihovo kretanje nakon otvaranja poruke. Ne temelju povratnih informacija, sustav se po potrebi optimizira.
S tehničke strane, u Vašu web stranicu ugrađuju se alati za email newsletter pretplatu, sustav za praćenje i automatizaciju email poruka koji se povezuju s Vašim email pretincem.
Imate li možda pitanje za nas? Slobodno nam pošaljite upit i u kratkom roku riješite svoje nedoumice.