Email marketing

Imate nešto za reći, imate i publiku koja bi Vas saslušala, samo Vam još fali adekvatan medij? Razmislite o email marketingu! Radi se o odličnom načinu da za nikakav budžet oglasite svoje proizvode ili usluge ljudima koji su zaista zainteresirani za Vašu djelatnost. Kako to napraviti da ne ispadnete nasilni spammeri, pročitajte u nastavku.

Što je email marketing?

Idealna opcija da potencijalne kupce nagovorite na kupnju! Koristi se za promociju proizvoda i usluga putem emaila, a sjajan je oblik oglašavanja za postojeće kupce koje želite informirati o nekim novim uslugama ili proizvodima koje nudite. Ovakav oblik marketinga prvenstveno služi za izgradnju dugoročnog odnosa povjerenja između Vas i Vaših klijenata.

Prednosti oglašavanja emailom

Prva prednost email marketinga jest svakako činjenica da je najjeftiniji oblik oglašavanja. U stopu ga slijedi još jedan veliki plus, a to je da se putem emaila oglašavate isključivo korisnicima koji žele od Vas primati informacije o Vašem brendu, s obzirom na to da su se sami upisali na Vašu mailing listu. Kupci koji su već bili na Vašoj stranici i nešto kupili, lakše će se odlučiti na ponovnu kupnju nakon što prime Vaš email, a pogodni su i za obavještavanje klijenata o raznim akcijama i popustima koje nudite.

Najveća tajna internet marketinga

Email marketing nesumnjivo je najpodcjenjeniji element internet marketinga no s ispravnom strategijom postaje ključni faktor u procesu aktivacije korisnika, izgradnji povjerenja i direktnoj prodaji. Dobro strukturiran i pravilno posložen email može itekako utjecati na povećanje prodaje, neovisno o usluzi ili proizvodu koji nudite.  Email je također moguće automatizirati pa se on korisniku šalje svaki put kada ispuni neki određeni cilj na vašem webu (ispuni kontakt obrazac, kupi proizvod i sl.) ili možete jednostavno svim pretplatnicima slati Newsletter.

Vrste email oglasa

Newsletter

Newsletter je jedan od najpopularnijih oblika email marketinga, a omogućava komunikaciju s postojećim i potencijalnim klijentima. Pravilno planiranje, definiranje i kontinuitet slanja newslettera ključni su za povezivanje klijenata s brendom i zbližavaju ih s Vašom djelatnošću.

Automatizirani email

Automatizirani mailovi su mailovi koji slijede nakon određene akcije koju je korisnik napravio na Vašoj web stranici. To mogu biti mailovi zahvale za pretplatu na newsletter, mailovi zahvale za obavljenu kupnju ili mailovi “podsjetnici” nakon napuštanja košarice.

Email marketing - konkretno

Bilježnica s bilješkama

Ako ste mislili da je email marketing puko slanje email-ova – prevarili ste se! Puno je faktora u igri kako bi Vaša email kampanja bila uspješna a najbitnije je poslati pravu poruku – pravom korisniku – u pravo vrijeme!

Nakon izrade liste kontakata koju prikupljate preko obrazaca za prijavu na Vašoj web stranici izrađuju se detaljne liste temeljene na specifičnom obrascu ponašanja korisnika za slanje personaliziranim email oglasa. Dizajniraju se automatske email poruke i/li Newsletteri te kreira njihov sadržaj.Nakon samog slanja, prati se interakcija korisnika s emailovima i njihovo kretanje nakon otvaranja poruke. Ne temelju povratnih informacija, sustav se po potrebi optimizira.

S tehničke strane, u Vašu web stranicu ugrađuju se alati za email newsletter pretplatu, sustav za praćenje i automatizaciju email poruka koji se povezuju s Vašim email pretincem.

Imate li možda pitanje za nas? Slobodno nam pošaljite upit i u kratkom roku riješite svoje nedoumice.