Optimizacija
za tražilice (SEO)
Imate sjajnu web stranicu ali iz nekog razloga nitko je ne posjećuje? Možda se razlog krije u SEO, odnosno - nedostatku optimizacije. Optimizacija za tražilice (SEO) Vaš je najbolji saveznik u borbi za klijente jer optimizirane stranice kotiraju bolje na stranici rezultata pretraživanja. Koje su to ključne riječi koje upisuju Vaši klijenti a koje bi Vas mogle plasirati iznad konkurenata? Saznajte da li je Vaša stranica dobro optimizirana i kako Vam SEO može pomoći da se plasirate na sam vrh organskih pretraživanja i uštedite na oglašavanju.
SEO
SEO je kratica za Search Engine Optimization.
Prijevod na hrvatski je: optimizacija za tražilice.
Što je SEO?
Zašto trebate SEO?
On site SEO
On site SEO je segment optimizacije za tražilice koja se obavlja na samoj web stranici. To je ono što se nalazi na samoj stranici a pomoću čega će tražilice Vašu web stranicu pronaći i zapamtiti kao relevantnu. Ukratko - On site SEO je najviše vezan uz sadržaj Vaše stranice: ključne riječi, url-ove, naslove i tekst, strukturu web stranice, brzinu učitavanja.Koje su to ključne riječi koje upisuju Vaši klijenti a koje bi Vas mogle plasirati iznad konkurenata? Saznajte da li je Vaša stranica dobro optimizirana i kako Vam SEO može pomoći da se plasirate na sam vrh organskih pretraživanja i uštedite na oglašavanju.
Off site SEO
Off site SEO vezan je uz sve ono što za svoju web stranicu možete napraviti van same stranice. Off site optimizacija za tražilice uključuje link building (izgradnju linkova) i dijeljenje na društvenim mrežama. Izgradnja linkova odnosi se linkanje V aše stranice na drugim relevantnim web stranicama. Pomoću tih linkova tražilice znaju da je sadržaj na Vašoj web stranici bitan a generiraju i bolju vidljivost te, sukladno tome i više posjetitelja. Koje su to ključne riječi koje upisuju Vaši klijenti a koje bi Vas mogle plasirati iznad konkurenata? Saznajte da li je Vaša stranica dobro optimizirana i kako Vam SEO može pomoći da se plasirate na sam vrh organskih pretraživanja i uštedite na oglašavanju.
SEO metoda
Optimizacija za tražilice je dugotrajna i složena pa je za uspješnu implementaciju potrebno i vrijeme i znanje. Odvija se u 4 etape od kojih je svaka ključna i neizostavna.
Analiza
Nakon detaljnog upoznavanja s Vašom djelatnosti i ciljevima, slijedi analiza Vašeg poslovanja u usporedbi s konkurentima. Analizira se sadržajni i tehnički aspekt Vaše web stranice, umreženost s društvenim mrežama i po potrebi analiza lokalne pretrage.
Strategija
Razrada SEO strategije osigurava postizanje poslovnih ciljeva vezanih uz pojavnost na internetu. Radi se dublja analiza na temelju koje se kreira plan optimizacije prema svim navedenim faktorima iz faze analize. Najbitnija je izrada strategije sadržaja s unaprijed definiranim smjernicama optimizacije i ključnim riječima.
Implementacija
SEO implementacija uključuje postavljanje alata za analitiku i praćenje uspješnosti SEO optimizacije. Sastoji se od ON page i OFF page optimizacije za tražilice. On page SEO ključan je za vidljivost Vašeg weba kod pretraživanja ključnih riječi. Off page SEO obuhvaća optimizaciju izvan same web stranice.
Optimizacija
Faza optimizacije mjeri uspješnost SEO implementacije u odnosu na strategiju. Prati i optimizira Vaše prodajne ciljeve te se konstantno prilagođava na temelju dobivenih podataka i promjena algoritama tražilica ali i konkurencije. Dakle, ne radi se o jednokratnoj usluzi već o konstantnom bavljenju kako bi se držao korak s potrebnim prilagodbama.
Imate li možda pitanje za nas? Slobodno nam pošaljite upit i u kratkom roku riješite svoje nedoumice.