instagram like, follow us

Instagram marketing

Polako, ali sigurno Instagram se od nove društvene mreže za dijeljenje fotografija prometnuo u znatno jaču platformu. Što je više ljudi na toj društvenoj mreži, to je ona zanimljivija u marketinškom smislu, a zatim i samom Instagramu koji se prilagodio potražnji business profilima i oglasima. Zašto biste se vi trebali priključiti toj priči i treba li vam Instagram marketing uopće?

Web stranica instagram-press.com je 30. studenog 2017. objavila da se Instagramom do toga trena koristilo 800 milijuna ljudi. Među njima je tada bilo više od 25 milijuna poslovnih profila. Sama činjenica da Instagram okuplja toliko publike dovoljan je razlog da se i vi pojavite tamo i ugrabite svoj dio kolača zahvaljujući mogućnostima koje vam pruža organski reach. Osim činjenice da se organski možete plasirati na tržištu, imate mogućnost i za oglašavanje i to u obliku fotografije, videa ili carousela (vrtuljka). Treba imati na umu da prilično velik postotak ljudi bolje reagira na jedan od ta tri formata nego na običan tekst pa bi bilo šteta propustiti ovu priliku.

Statistika pokazuje da je na Instagramu najaktivnija publika između 18 i 34 godine. Riječ je, dakle, o dijelu populacije koji će biti najrelevantniji u bližoj budućnosti jer će imati najveću platežnu moć. Najveći postotak millennialsa je na Instagramu pa, ako vam je stalo da i njih uključite u sales funnel svoga brenda, Instagram je pravo mjesto za vas.

Postoje određena pravila. Na Instagramu postoji samo jedno mjesto na koje možete umetnuti link na svoju web stranicu da bi korisnici mogli kliknuti na link do vašega weba, a da ih vi na to izravno ne potičete. Pozitivno je ostaviti izbor potencijalnim klijentima i većina će ih bolje reagirati na takav način komunikacije.

Hashtagovi su drugi sjajan dodatak koji vam Instagram nudi. Pomoću njih ćete se lakše plasirati u rezultatima pretraživanja određenoga pojma, a korisnici će vas lakše pronaći. Budite oprezni i nemojte pretjerivati, maksimum je korištenje 30 hashtagova po objavi. Stoga preporučujemo da  budete umjereni i radije pratite s kojim hashtagovima imate najbolji odjek pa se prilagođavate tome.

“Pratite vi njih – pratit će i oni vas!”. Rijetki su slučajevi u kojima netko zaprati nečiji Instagram profil, a da ne dobije “follow back”. Lajkanje i dijeljenje tuđega sadržaja najčešće rezultira vraćanjem usluge a to, pogađate, diže vašu organsku vidljivost.

Zaključak je jasan – Instagram vam treba. Osim što mu je već sada popularnost jako velika, ona i dalje rapidno raste. Nudi vam sjajne oblike oglašavanja, ali i mogućnost da se plasirate organski. Opcije koje nudi su potpuno user friendly, kao oglas je pamtljiviji od običnoga teksta, a pomoću hashtagova vas prikazuje kod ciljanih pretraživanja. Ako želite ići ukorak s vremenom, morate ići ukorak s #Instagramom.

Leave a Comment