Društvene mreže

Još niste na društvenim mrežama? Što čekate? Danas svaka ozbiljna djelatnost ima barem Facebook stranicu s obzirom na to da njegovu veliku popularnost koja je i dalje u porastu. Nemojte da Vas milijarde ljudi ne vidi samo zato što ste lijeni napraviti Facebook stranicu ili Instagram profil. Ne propustite priliku da postanete viralni! Kako se okoristiti društvenim mrežama - pročitajte u nastavku.

Zašto treba biti na društvenim mrežama?

Nemojte misliti da, iako nemate profil na društvenim mrežama, niste već tamo. Netko će Vas na društvenoj mreži spomenuti jer je zadovoljan Vašim proizvodom ili ima pritužbe na Vašu uslugu. Čim ste na tržištu - podložni ste kritikama. Stoga je bolje da se sami uključite na društvene mreže umjesto da čekate da Vas loša recenzija stvori. Ljudi se vole hvaliti po društvenim mrežama pa nerijetko kupci među svojim prijateljima podijele svoje zadovoljstvo Vašim proizvodom. U tom slučaju potencijalni kupci se nemaju kome javiti. Ako niste na društvenim mrežama, ne možete komunicirati s ciljanom publikom, oni neće znati koliko je Vaša djelatnost dobra, a Vi nećete znati što se o vama priča.

Prednosti
društvenih
mreža

Ljudi vole iznositi svoje mišljenje, a društvene mreže su idealna platforma na kojoj će njihovo mišljenje čuti puno ljudi. Isto tako, ljudi češće vjeruju drugim ljudima i društvenim mrežama nego medijima. Na društvenoj mreži tako imate prilku iza direktnu komunikaciju s klijentima, povratne informacije su vam odmah dostupne, a korisnici će se lakše upoznati s vašim brendom. Pojavljivanjem na društvenim mrežama pojačat ćete promet na svojoj web stranici s relativno niskim troškovima kampanje.

Facebook

S oko dvije milijarde korisnika, Facebook je trenutno najveća društvena mreža na svijetu. To automatski znači da Vam pruža veliku priliku da plasirate Vaš brend pred oči mnogobrojne javnosti. Oglašavati se možete na nekoliko načina.

Facebook oglasi

Ekipa na fecabook ne dolazi s namjerom da nešto kupi, već iz nekih osobnih razloga: bilo da krate vrijeme dok čekaju red na šalteru u banci, voze se tramvajem ili ih zanima što rade njihovi Facebook prijatelji. Stoga samo oglašavanje na Facebooku ne može biti per se “klasična”. Poanta je stvaranje prvog dojma i kontakta s potencijalnim korisnicima. Pomoću njega stvarate svjesnost o brendu među ciljanom populacijom i otvarate kanal za daljnju interakciju.

Facebook stranice

Da, i mi smo čuli novosti koje uvodi Zuckerberg ali svejedno i dalje stojimo pri tome da vam je za bilo kakvu akciju na Facebooku ipak potrebna stranica. Mjesto na kojem će se svi zainteresirani korisnici moći dodatno informirati bez da napuštaju Facebook i odlaze na vašu web stranicu.

Instagram logo

Instagram

Instagram trenutno ima oko 800 milijuna korisnika a korisnike privlači svojom jednostavnošću i ljepotom fotografija. Osim toga, zanimljiv je zbog korištenja hashtagova kojima grupira sadržaje po temama.

Instagram oglasi

Instagram služi kako biste prikazali priču Vašeg brenda pomoću fotografija. S obzirom da su one primarni medij na ovoj društvenoj mreži – morate obratiti pažnju na kvalitetu. Oglašavanje ovom platformom je korisno u svakom formatu koji instagram nudi a cilj mu je privući pratitelja da odradi ono što ste vi odredili kao cilj. Instagram povećava vidljivost Vašeg brenda i poput facebooka – kreira zajednicu.

Influenceri

Bez obzira na kojoj se društvenoj mreži nalazili, definicija im je ista: influenceri su jako eksponirane osobe koje imaju značajan utjecaj na mišljenja i odluke svojih sljedbenika i fanova. Preko njih je najlakše plasirati svoje proizvode i usluge jer su posrednici između brenda i korisnika. Influenceri su glas kojemu potencijalni korisnici vjeruju, vide iz prve ruke kako se neki proizvod ili usluga koristi te, s obzirom na činjenicu da im je mišljenje i stav određenog influencera bitno - odlučuju se za kupnju tog istog proizvoda ili korištenje te iste usluge.

Imate li možda pitanje za nas? Slobodno nam pošaljite upit i u kratkom roku riješite svoje nedoumice.