graphic about growth

Zašto vam treba marketinška agencija?

Današnji svijet u neprestanoj je promjeni, kako tehnologija napreduje, tako se otvaraju i novi kanali za marketinšku strategiju. Vrijeme papirnatih flyera i kartonskih vizitki je iza nas, stigla je digitalna era.

Svi su gore!

Samo 13 godina je prošlo otkako je Mark Zuckerberg osnovao Facebook, danas najveću društvenu mreže na svijetu, a ujedno i jednu od najisplativijih marketinških i oglašavačkih platformi. Biti prisutan na Facebook-u danas više nije pitanje o kojem treba razmisliti ako uzmemo u obzir da se dnevno na njega ulogira oko 12 milijardi ljudi. Kako je Facebook rastao, tako su se na njemu počele otvarati i nove opcije za oglašavanje. Ukoliko niste u koraku sa novostima koje  Facebook svako toliko ponudi, lako ćete propustiti priliku za upoznavanje s novim oblicima oglašavanja i poboljšanim opcijama koje vam se nude.

Iako je Facebook još prošle godine odbacio pravilo o manje od 20% teksta na fotografijama oglasa, i dalje postoje realne šanse da ćete, ako ne ispoštujete nova pravila, ostati bez planiranog “reacha” jer je Facebook zaključio da ipak imate previše teksta na vašoj fotografiji. Kreativnim rješenjima takve se stvari vrlo jednostavno daju izbjeći, dovoljne su tek manje izmjene u dizajnu i učinak kod plasiranja vašeg oglasa biti će znatno veći.

Trebate li sami?

Nemate vremena biti prisutni  na Facebook-u zbog vašeg pretrpanog poslovnog rasporeda? Marketinške agencije upravo će to raditi za vas! Community management postao je jedan od najjačih i najisplativijih oblika oglašavanja zbog direktne interakcije s korisnicima i klijentima. Iako naizgled djeluje jednostavno, community managment posao je u punom smislu koji podrazumijeva dnevnu komunikaciju, osmišljavanje i promociju vizuala, praćenje statistike te konstantni rad na jačanju brenda.

Vrijeme uloženo u kvalitetan community managment donijet će velike rezultate u vašem poslovanju, ali to nije tek posao od sat vremena dnevno – prisutnost na društvenim profilima nerijetko podrazumijeva i više od klasičnih 8 radnih sati. Upiti vaših followera pojavit će se u različito vrijeme dana, a vaš cilj je uvijek u što kraćem roku biti dostupan i spreman pružiti potrebnu informaciju. Jednako tako, sav trud koji uložite da biste bili uočljivi u tako mnogobrojnoj zajednici može biti uzaludan ako niste vješti u internetskom oglašavanju. Podići oglas vrlo je jednostavno, ali znati ga usmjeriti upravo onim korisnicima koji su vaši potencijalni kupci, traži veću razinu znanja.

Digitalne tehnike oglašavanja u današnje vrijeme postale su poput znanost koju ne možete, a u krajnjoj liniji niti ne trebate, usvojiti preko noći ili u tri dana. Angažiranje kreativne agencije da vam pomogne u oglašavanju, rebranding-u, web dizajnu jednako je angažiranju profesionalnog ličioca da vam oliči sobu. Nije baš da ne možete i ne znate sami to napraviti, ali trebat će vam puno vremena, a rezultati vjerojatno neće biti isti kao kad valjak u ruke primi profesionalac.