Treba vam web stranica. Sljedeći korak je naći dobrog dizajnera ili se sami primiti posla. Aako vam više odgovara DIY princip, donosimo vam 3 stvari na koje posebno morate obratiti pažnju kod dizajniranja web stranice.
Tipografija i fontovi
Najvažnije pitanje koje si trebate postaviti prilikom odabira fonta jest: “Uklapa li se u dizajn i naš brend?”. Ostavite po strani osobne preference, a u prvi plan stavite svoju web stranicu i ono što njoj treba da bi u potpunosti ispunila očekivanja.
Nije poželjno da font odudara od onoga čime se brend bavi i što predstavlja. Jednako tako, postoje maksimumi u korištenju broja fontova. Preporučuje se zadržati na 2 do 3 vrste. Veći će broj izazvati učinak suprotan željenom: posjetitelj će gubiti pozornost, a tekst više neće imati hijerarhije. Na taj način cjelina prestaje biti jedinstvena. Što se količine teksta tiče, SEO preporučuje najmanje 300 riječi na stranici, no i vizuali su jako važni – pogotovo ako se radi o landing stranici. Veću količinu tekstova i manje fotografija koristite u blog postovima i raznim člancima, ali landing page bi trebao biti početak sales funnela. Stoga bi trebalo pratiti njegove zakonitosti poput jasnog i vidljivog CTA. Želite ostaviti što bolji prvi dojam.
Slike i boje
Kao i s tipografijom, s bojama se treba suzdržati i zadržati na dvije do tri. Previše boja također vodi u konfuziju. Kad birate boje, preporučljivo je koristiti osnovne boje plus jednu koja naglašava (accent color) za CTA, linkove i slične elemente koje želite naglasiti. Ako brend već ima svoje boje (primjerice na logu), zgodno je iskoristiti njih. Svakako pokušajte uskladiti boje weba s bojama na fotkama i slikama koje ćete koristiti. Jarke boje nisu najbolji odabir (osim kao accent color) jer umaraju oči i smetaju kod čitanja. To ne znači da ih se treba u potpunosti izbjegavati, ali treba voditi računa da ne izazivaju spomenuti učinak.
Poziv na akciju (CTA)
Budite jasni! Vaš kvalitetan copywriting neće značiti mnogo ako ne postoji jasan poziv na akciju. Snažan CTA na dnu vašeg home pagea postići će cilj. Imate li sidebar iskoristite mogućnosti te lokacije za CTA, a dobar je izbor i zasebna podstranica vašeg weba. Za što god da se odlučite, imajte na umu da CTA mora biti uočljiv.
Pitanje web dizajna je ponekad presudni faktor za uspjeh ili neuspjeh nekog brenda. Znate zasigurno da netko od konkurencije posao obavlja lošije od vas, ali nekim čudom kupci hrle k njima. Naravno da je dobar posao puno važniji od vizuala, ali ponekad upravo vanjština presudi u odabiru. Što je nešto ugodnije i pristupačnije, više nam se sviđa – kako u realnom životu, tako i na internetu. Vaša web stranica vaš je virtualni izlog pa zaslužuje da o njemu pomno vodite računa.