google adwords pie chart showing traffic sources overview

Google Ads

Google je najčešće korištena online tražilica i svojevrsni sinonim za internet pa je razumljivo da je Google Ads najveći oglašivački prostor na svijetu. Spominjali smo važnost kvalitetne SEO strategije koja vam pomaže u visokoj poziciji prilikom organskog pretraživanja, no to nije dovoljno. Konkurencija će vas preteći i to ne zato što imaju bolji SEO već zato što koriste Ads oglase. Plasiranjem plaćenog Google oglasa, njihov brand je postao vidljiviji, a web stranica posjećenija. To  vodi do porasta prodaje njihovih proizvoda. Zar ne biste i vi htjeli dio tog kolača? Mi smo tu da vam otkrijemo najvažnije korake.

Zašto trebam Google Ads?

U borbi za pozicije na tržištu, ulaganje u oglašavanje prvi je korak svake marketinške strategije. Google Ads je jedan od najpreciznijih oblika oglašavanja koji vam štedi budžet jer vas oglašava točno onoj populaciji kojoj su vaši usluga/proizvod namijenjeni. Zamislite da ste zakupili billboard pored autoputa i da plaćate “po pogledu”. Koliko je ljudi prošlo autoputom i vidjelo vaš oglas, a koliko od njih zaista spada u populaciju koju zanima vaš proizvod? Koliko ste novca u ovom slučaju bacili na slučajne poglede? S Ads-ima nećete imati takvih problema jer za targetiranje određenog profila korisnika Google koristi niz faktora uključujući njihova dotadašnja pretraživanja. Ukratko, Google  pamti što pretražuju, gdje se nalaze i slično. On je pravi internetski savjetnik koji radi za vas i nudit će vaše oglase pravim ljudima, u pravo vrijeme, na pravom mjestu.

Search oglasi

Search oglasi najčešći su oblik oglašavanja na Googleovoj tražilici. To su one dvije do tri pozicije na samom vrhu stranice rezultata pretraživanja pored kojih u maloj kućici piše “oglas”. Vaša se web stranica pomoću search oglasa može naći upravo među ta tri prva mjesta, iznad organskih rezultata. Tim principom najbrže i najefikasnije dolazite do klijenata/ potencijalnih kupaca koji su upravo u fazi traženja proizvoda koji prodajete ili usluge koju nudite. Search oglasi doslovno pronalaze ljude koji u tom trenu trebaju upravo ono što vi nudite. Važno je biti u vrhu jer sve statistike dokazuju da korisnici interneta rješenja na upit najčešće pronalaze u prva tri rezultata.

Google display oglasi

Google Display oglasi vezani su uz Googleovu web mrežu koja broji oko 2 milijuna web stranica i dostupna je za 90% globalnih internetskih korisnika. Za razliku od Search oglasa, Display oglasi ne privlače nužno ljude koji su upravo u potrazi za vašim proizvodom ili uslugom, nego ih presreću kod surfanja internetom poput zamišljenih frekventnih web prometnica na kojima se mogu pronaći potencijalni klijenti. Idealni su kada želite povećati prisutnost svog brenda i pojačati mu vidljivost te ostati u korisnikovom pamćenju do trenutka kada se doista odluči kupiti vaš proizvod ili uslugu. Taj tip oglasa služi kao svojevrstan podsjetnik za klijenta da ste tu kada mu zatrebaju vaše usluge ili proizvodi.

Ostali Ads-i

S obzirom na suradnju s drugim platformama, opcije za oglašavanje su brojne. Gmail oglasi pojavljuju se na zaslonu korisničkog Gmaila u obliku emaila. Otvaraju se kao običan email, a mogu sadržavati tekstove, linkove, fotografije i video zapise. YouTube oglasi kojima također pristupate preko Ads-a imaju nekoliko opcija pojavljivanja na korisničkom zaslonu. Nude za svakoga po nešto: od običnih oglasa do skippable i non skippable videa.

Oglašavanje na Google maps platformi pomaže pojavnosti vašeg brenda, obrta ili usluge u lokalnoj zajednici. Preko pretrage u Google maps aplikaciji korisnik koji vam se nalazi u blizini, dobit će jasna uputstva kako doći do vas jer upravo vi nudite ono što je u tom trenutku pretraživao.

Sve navedeno moguće je usko targetirati s cijelim nizom važnih parametara uključujući dob, spol i geografski položaj korisnika.

Najvažnije se stavke mogu sažeti u jednu rečenicu: Google Ads mogu u kratkom vremenu od vašeg brenda napraviti pravi hit ako se dobro implementiraju. Ostaje pitanje: “Tko će tu činjenicu iskoristiti prvi, vi ili vaša konkurencija?”.

Leave a Comment